Lista zmian

Changelog 2022-04-09

Data wydania: 09 kwietnia 2022
Aktualizacja wprowadza między innymi zmiany dotyczące tarcz, przyzwańców, czy lokacji. Poza tym jak zwykle wiele usprawnień i poprawek.

Zmiany dotyczące tarcz:

  • Naprawiono kilka błędów występujących przy blokowaniu tarczą.
  • Komunikaty o zablokowaniu obrażeń będą teraz lepiej widoczne.
  • Zwiększono % szansę na blok dla niektórych tarcz.
  • Tarcze nie mogą już blokować obrażeń z krwawienia. Umiejętność dla tarcz zwiększająca odporność przed upadkiem teraz jednocześnie zmniejsza pasywnie otrzymywanie obrażenia od krwawienia o 15% za każdy poziom.
  • Lekko zwiększono koszty nauki umiejętności władania tarczą.

Zmiany ogólne:

  • Przerobiono system kosztu many do utrzymania przyzwańców. Sakta Nomen poprawnie pobiera teraz zdrowie, tj. dwa razy więcej zdrowia niż pobierałaby many. Poprawiono też pobór many za przyzwańców poza walką.
  • Pobór many totemów strzelających nie jest już stałym % many bohatera. Będzie teraz malał wraz ze wzrostem inteligencji.
  • Dodano runę przyzwania szkieletu łucznika, która będzie dostępna dla Nekromanty na 4 kręgu.
  • Dodano runę przyzwania szkieletu włócznika. Teraz gracz ma do wyboru między runą Przyzwanie szkieletu włócznika a Kula nekromanty od Kreola w nagrodę za zabicie oddziału paladynów. Aby mieć możliwość wyboru runy Przyzwanie szkieletu włócznika trzeba znać poprzednie runy przywołania nekromanty: Przyzwanie szkieletu, Przyzwanie zombie oraz Przyzwanie szkieletu wojownika.
  • Naprawiono animację kroku w bok podczas używania halabardy/włóczni w animacji powyżej 90% władania.
  • Naprawiono błąd, który powodował usuwanie przedmiotów z Hotbara podczas używania łóżka.
  • Cor Kalom atakuje teraz z krótkim opóźnieniem po zabiciu jego przyzwańców, a nie natychmiastowo, jak miało to miejsce wcześniej.
  • Zmniejszono ceny kupna dwóch pierwszych pancerzy, oraz kaptura od Jespera.
  • Naprawiono błąd, który powodował dwukrotne odejmowanie statystyk przy ściąganiu biżuterii.
  • Pazury nie wypadają już z wilków i wargów.
  • Paladyni w Khorinis mają teraz więcej zdrowia.
  • Dodano kukłę treningową obok wieży strażniczej na Zachodnim Wybrzeżu.
  • Demon Lucian upuszcza teraz pomniejszą miksturę Czarnej Mgły, która trwa 30 sekund.
  • Moc magiczna dodaje teraz kosturom i mieczom magicznym szansę na zadanie dodatkowych obrażeń w stosunku 1:1 tak jak to było kiedyś.
  • Kupno pancerza mistrza złodziei nie wymaga już rozmowy z Ur-Thrallem.
  • Wzmocniono skalowanie się run Guru na kręgach 1-4.
  • Zmniejszono ceny pancerzy najemnika.
  • Młot Adanosa jest teraz w stanie zranić Nieśmiertelnych Strażników nawet jeśli nie posiadamy Korony Adanosa. Zabicie strażnika w ten sposób będzie wymagało jednak dwóch uderzeń. Zmniejszono również ilość strażników, a także otrzymywane za nich doświadczenie.
  • Ork elita z zadania od Harada pojawia się teraz dalej od ścieżki, aby nie kolidować z Laresem idącym do mrocznego lasu.
  • W asortymencie Ruperta pojawią się dodatkowe chleby na potrzeby zadania z Druidem.
  • Dodano kilka nowych wpisów w dzienniku na temat Zachodniego Wybrzeża.
  • Naprawiono błąd spowodowany interakcją ogłuszania i zamrażania.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał wejście do Miasta Orków bez znajomości ich języka.
  • W trzecim rozdziale brama prowadząca do Khorinis będzie zablokowana, aż do rozmowy z poszukiwaczem na Przełęczy.
  • Usunięto naukę tworzenia trucizn od Przeora Masjafu. Dodano dodatkowe trucizny do kupna u Constantino i Ignaza.
  • Gildie Innosa i Beliara przy odpowiadających im kapliczkom mogą odnowić teraz manę poprzez modlitwę.
  • Wprowadzono dużo mniejszych zmian w lokacjach.
  • Naprawiono kilka błędów związanych z totemami.
  • I wiele innych mniejszych zmian i poprawek...