Lobos

  (Gothic II: NK)

Opis modyfikacji

Lobos to modyfikacja do Gothic 2 typu total conversion, osadzona w zupełnie nowym uniwersum niezwiązanym z orginalną grą. Akcja modyfikacji toczy się w starożytnych czasach, gdzie niepodzielnie panuje królestwo Lobosu.

W modyfikacji wcielamy się w farmera z dobrej rodziny, który wyruszył z przyjaciółmi do tajemniczej doliny obfitującej w złoża złota i magicznej rudy, żeby szybko się wzbogacić.

Ich wyprawa jednak okazuje się fiaskiem. Na podobny pomysł bowiem wpadło wielu rozrabiaków i bandyckich grup. Życie naszego bohatera zostaje wywrócone do góry nogami, a jedyną siłą napędową która pomaga mu stawić czoła ogromnym wyzwaniom jest pragnienie zemsty.

Ponadto, w dolinie stacjonują elitarne wojska królestwa wysłane z misją najwyższej wagi przez samego władcę. Z biegiem czasu, gdy nasz bohater wikła się coraz bardziej w sprawy elitarnego Legionu, atmosfera również staje się coraz gęstsza.

Cechy modyfiakcji:

  • Zróżnicowany klimat gry, od sielanki, mglistych tropikalnych terenów, poprzez słoneczną pustynię, ciemne jaskinie, aż po świątynne mroczne lokacje, groty i nie dokońca jasne paranormalne zjawiska, pełne złowrogiej magii związanej z nimi fabularnie.

  • Nowe modele, tekstury i wiele nowych przedmiotów (broń, 10 różnych modeli kusz, pancerze, żywność, ulepszacze, rośliny, mikstury, książki, obiekty, budowle).

  • Ponad 90 broni do walki wręcz do wykorzystania.

  • Całkiem nowy spory świat gry z niepowtarzalnym klimatem i dialogami na wysokim poziomie z nową intrygującą fabułą.

  • Nowe wymagania i statystyki przedmiotów, potworów i postaci.

  • Zwiększony zbalansowany poziom trudności (potwory, ekonomia, wynagrodzenia, dostęp do lokacji).

  • Nowy wygląd okien, statystyk, przerobione menu i screeny ładowania.

  • Dbałość o szczegóły (dialogi są spójne, postacie, klimat gry trzyma się porządku, nic nie jest wyrwane z kontekstu).

  • Nowe umiejętności.

  • Nowe rozbudowane monologi (szczególnie alchemia).

  • Możliwość wytwarzania przedmiotów.

  • Ulepszanie ekwipunku za pomocą odpowiednich składników zdobytych w grze.

  • Każdy przedmiot znajdzie swoje zastosowanie w grze.

  • Stałe bonusy po spożyciu określonej ilości różnego rodzaju żywności.

  • Zmiana stylu chodzenia zależnie od „rangi” bohatera.

  • By zarobić będzie trzeba się o to bardziej postarać uczciwą/nieuczciwą pracą lub/i większym wysiłkiem (Kasa będzie trudniejsza do zdobycia).

  • System rang i awansu w hierarchii gildyjnej.

  • Ciekawe zwroty akcji, smaczki i ukryte lokacje.

  • Dla bardziej ambitnych graczy, którzy lubują się w hack n’ slash czeka niemałe wyzwanie i sporo zabawy. (Zakres wymagań / statystyk broni jest dość szeroki i zaczyna się od 5-tego punktu atrybutu na 300-nym kończąc).