Film instalacyjny

Instrukcja

Kolejność instalacji

  • Patch -> Gothic_3_EE_Patch_v1.75.14_Int_Full.exe
  • Update pack -> Gothic_3_EE_v1.75_Int_Update_Pack_v1.04.11.exe
  • Parallel Universe Patch -> Gothic_3_Parallel_Universe_Patch_v1.0.exe
  • Quest pack na steam -> G3_QUEST_PACK_4_U2_pl_DIGI_Steam_fix.exe
      • Quest pack bez steam -> G3_QUEST_PACK_4_U2_pl_DIGI.exe
  • Content mod -> CM_3.1_INT_FINAL.exe
      • W trakcie instalacji odznacz nową twarz bohatera oraz Konsekwencje.
  • ModStarter -> MDS.zip wypakuj w dowolnym miejscu i wskaż plik Gothic3.exe
  • FanMods -> FanMods.zip wypakuj do folderu MDS
  • LTM -> LivelyTownsMod.zip wypakuj do folderu FanMods, a następnie zintegruj mody w MDS.

Jeżeli instalujesz LTM razem z Content Modem:

  • Content Mod ma krytyczny błąd. Zdarza się, że w trakcie instalacji robi przerwy w kolejności archiwów.
    Po zainstalowaniu Content Moda, sprawdź kolejność archiwów w folderze data.
    Szczególnie pliki z rozszerzeniem .m
  • Przykłady:
    Templates.m00, Templates.m01, Templates.m02, Templates.m05 (brak .m03, .m04)
    _compiledMaterial.m01, _compiledMaterial.m02, _compiledMaterial.m03 (brak .m00)
  • Rozwiązanie:
    Po zainstalowaniu Content Moda jeżeli znalazłeś lukę w kolejności, musisz zmienić nazwy tych archiwów pozbywając się luk w numeracji.
    Templates.m00, Templates.m01, Templates.m02, Templates.m03 _compiledMaterial.m00, _compiledMaterial.m01, _compiledMaterial.m02

Zmiany

W pełni zintegrowany mod Konsekwencje.
Odświeżony wygląd niektórych zbroi.
Dodano wiele nowych pierścieni.
Naprawiono znalezione błędy.
Latest
Zintegrowano 99% zawartości moda Konsekwencje.
Dodano nowe szaty dla magów.
Poprawiono znalezione błędy.
Zintegrowano 95% zawartości moda Konsekwencje.
Niektóre postacie otrzymały nowe ubrania.
Poprawiono wiele znalezionych błędów.
Zintegrowano 70% zawartości moda Konsekwencje.
Poprawiono wiele znalezionych błędów.

Opis

Opis moda

Modyfikacja jest tworzona z zamysłem aby uczynić miasta żywszymi po ich wyzwoleniu tak aby można było do nich wracać. Na ten moment dotyczy to głównie miast: Cape Dun, Ardea, Ben Sala, Lago, oraz Gotha.

Modyfikacja dodaje:

  • Ponad 50 nowych zadań oraz osiągnięcia,
  • Każde miasto Myrtany różni się od drugiego (dodano unikalne tekstury),
  • Niektóre zadania można wykonać na różne sposoby,
  • W zależności od rozwiniętych umiejętności bohatera, dostępne będą nowe linie dialogowe (tylko w zadaniach z LTM'a),
  • Niektóre zadania stają się dostępne po spełnieniu określonych warunków,
  • Każda postać w Cape Dun, Gocie, Lago, Ben Sali i Ardei jest wyjątkowa, ma własną zbroję lub ubranie. Wszyscy mieszkańcy mają swoją codzienną rutynę,
  • Po wyzwoleniu Cape Dun arena będzie dostępna ponownie,
  • Nowe przedmioty, receptury, bronie, tarcze, zbroje, hełmy i zakopane skarby,
  • Nowe skrytki i sekrety,
  • Nowe potwory, zwierzęta i wrogowie,
  • Artefakty z Al Shedim można sprzedać Aldo, Fezulowi i Ilyi,
  • Unikalnie nazwane postacie. Pojawiają się także nowi kupcy w Nordmarze, Ardei, Ben Sali, Lago, Gocie, Reddock i Cape Dun,
  • Niektóre postacie będą się przemieszczać z miejsca na miejsce. Na przykład handlarze lub buntownicy mogą chodzić między miastami,
  • Po wyzwoleniu Cape Dun wybrzeże zostanie ponownie zamieszkany przez zwierzęta, bandytów i potwory,
  • Możliwość zdobycia ogrowego młota (musisz wykonać określone zadanie),
  • Możliwość naprawy tarczy i miecza króla z pomocą kowala Kliffa w Reddock (musisz najpierw uwolnić go od orków).

Autorzy

yuko

Autor

Kontrybutorzy

Zipperiusz

Tłumacz

Tulipan

Korekty

Dawinio

Tłumacz

Kredensik

Tłumacz

RoQus

Tłumacz