Lista zmian

Changelog 1.5

Data wydania: 16 marca 2020
Przebudowany system modlitw u Innosa, wzmocnienie broni dwuręcznych, zmienione progi PN u nauczycieli.

Zmiany ogólne:

  • Minimalne obrażenia zmniejszone z 25 do 15.
  • Modlitwy w świątyni Innos działają teraz w następujący sposób:
      • -100 darmowych modlitw (5% na otrzymanie + 1HP)
      • -60 modlitw za 50 złota (50% na otrzymanie + 1HP)
      • -30 modlitw za 100 złota (80% na otrzymanie + 2HP)
      • -15 modlitw za 200 złota (losowy bonus)
      • nie możesz otrzymać many jeżeli nie jesteś magiem lub nowicjuszem, nie możesz otrzymać siły lub zręczności jeżeli jesteś magiem, + 1 siły, + 1 zręczności, + 2MP, + 5HP)
  • Grobowy mech, klucze i inne rzeczy z wersji 1.4 są teraz poprawnie umieszczone w świecie.
  • Naprawiono błąd, w którym średnia zbroja najemnika wyświetlała koszt 500, ale faktycznie kosztowała 750.
  • Zmieniono niektóre zbroje do wytworzenia, teraz możesz tworzyć mocniejsze zbroje na poziomie eksperta zbrojmistrza.
  • Wzmocniono bronie dwuręczne według schematu:
      • +10 obrażeń dla broni z atakiem <50
      • +20 obrażeń dla broni z atakiem >= 50 ale <100
      • +35 obrażeń dla broni z atakiem >= 100 ale <150
      • +50 obrażeń dla broni z atakiem >= 150
  • Powinno to uczynić broń 2H bardziej użyteczną, bez robienia ich zbyt mocnymi, pamiętaj, że te zmiany również wzmacniają NPC z tą bronią.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego kotły pokazywały opcje gotowania, nawet gdy gracz nie miał składników do przygotowania jedzenia.
  • Dodano funkcję usuwania kluczy po ich użyciu.
  • Naprawiono mały błąd w książce „Sztuka walki”, przez który nie wyświetlała tekstu.
  • Zmieniono efekt graficzny „Świętego Światła” (zarówno runy, jak i zwoju), teraz jest taki sam jak „Światło”.
  • Wzmocniono regeneracje zdrowia smoków, będą teraz trudniejsze.
  • „Teleport do przełęczy Górniczej Doliny” znajduje się teraz w ciele martwego paladyna w pobliżu wejścia do Górniczej Doliny.
  • „Teleport do Starego Zamku w Górniczej Dolinie” jest teraz sprzedawany przez Engora za 500.
  • Zmieniono progi nauczania dla atrybutów (siła, zręczność, mana):
      • z 300 na 350,
      • z 200 na 280
      • z 160 na 200
      • z 120 na 160
      • z 90 na 120
      • z 60 na 80
  • Zaklinanie zostało zmienione. Możesz nauczyć się zaklinania poziomu 2 w 3 rozdziale, a 3 poziomu w 5 rozdziale.
  • Po nauczeniu się akrobatyki, odblokujesz także nową animację biegu, która jest nieco szybsza niż oryginalna animacja biegu (ale wolniejsza niż mikstury szybkości), co powinno również pomóc w budowaniu dystansowym w zdobywaniu dystansu do strzelania strzałami.
  • Vatras da teraz 100 sztuk złota za każdą „Starą kamienną tabliczkę”, którą mu przyniesiesz, możesz dać mu 1 lub 28, nie wpłynie to na ilość złota, którą otrzymujesz.
  • Dodano jeden stół płatnerski (ten używany do tworzenia / ulepszania zbroi) w kuźni obok rynku.
  • Dodano 1 Czarnego Trolla (w Górniczej Dolinie), ponieważ do stworzenia zbroi potrzebna jest jeszcze jedna skóra czarnego trolla.
  • Kilka drobnych poprawek w tekście.
  • Orkowie nie skaczą tak często we wczesnej fazie gry.

Zmiany w miksturach i jedzeniu:

  • Teraz mikstury są bardziej zorientowane na „późniejszą fazę gry” i będą leczyć obrażenia procentowo (Esencja 30% leczenia, Ekstrakt 50%, Eliksir 70%, Pełnie nadal leczą 100%, ale przepis został zmieniony).
  • Viceversa, jedzenie będzie teraz leczyć stałą wartość życia, będąc bardziej użytecznym we wczesnej fazie gry.
  • Mikstury Pełnia Życia i Pełnia Many mają nowe modele 3D.
  • Usunięto wzmocnienie mikstury życia i many (mikstury, których mógł się nauczyć tylko czeladnik Constantina, trwale zwiększają leczenie / manę otrzymywaną z mikstur), teraz nie są to mikstury, ale umiejętność, której możesz się nauczyć od Constantina (tylko czeladnik, koszt 10 PN).
  • Eliksir życia (stałe maksymalne HP) zmieniono z +25 na +20 maksymalnego HP.
  • Czas działania Mikstury Szybkości został podwojony (z 40 do 80 sekund).
  • Zmieniono „Eliksir Ochrony”, teraz będzie kosztował więcej przedmiotów (3 grobowe mchy, 15 kości szkieletu), ale da lepsze bonusy (+10 zamiast +5), ma to na celu zrównoważenie zmiany minimalnych obrażeń.
  • Constantino uczy teraz „Eliksiru Siły” tylko wtedy, gdy gracz już nauczył się tworzyć „Eliksir Życia” lub „Eliksir Ducha”.
  • Sagitta uczy teraz „Eliksiru Zręczności” tylko wtedy, gdy gracz nauczył się już tworzyć „Eliksir Życia” lub „Eliksir Ducha”.
  • Riordan uczy teraz „Eliksiru Zręczności” tylko wtedy, gdy gracz nauczył się już tworzyć „Eliksir Życia” lub „Eliksir Ducha”.